Triniiii - Reisverslag uit Port of Spain, Trinidad en Tobago van Inge Anema - WaarBenJij.nu Triniiii - Reisverslag uit Port of Spain, Trinidad en Tobago van Inge Anema - WaarBenJij.nu

Triniiii

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

25 Januari 2010 | Trinidad en Tobago, Port of Spain

Heeeyy,

En ja hoor.. nu is dan toch mijn Cuba avontuur voorbij.
Gister middag aangekomen in Trinidad.

Had om 4 uur snachts op moeten staan om om 5 uur een taxi naar t vliegveld te nemen. Verschrikkelijk vroeg, had maar een paar uur geslapen..Ik kon natuurlijk niet op tijd naar bed gaan.. mn laatste avond, afscheid nemen van iedereen. Toch ook nog ff naar Casa de la Musica.
Mjaa dus heel weinig geslapen en opzich flink brak. 2 1/2 u moest ik van te voren op t vliegveld zijn. Heel lang in de rij gestaan voor de incheck balie en voor de immigratie check. Toen eindelijk het vliegtuig in. WAT VERSCHRIKKELIJK ONCOMFORTABEL!!! echt stoelen die veel te recht staan, niet lekker zitten.. t was gewoon kut. Daarnaast had ik ook nog eens een beetje koppijn, niet heel chill.
Gelukkig hoefde ik niet heel erg lang in t vliegtuig te zitten.. 3 uur naar Panama, daar bijna mn vlucht gemist omdat ze ineens de gate hadden veranderd terwijl ik ergens aan t eten was en 3 uur richting Trinidad.
Op t vliegveld van Port of Spain duurde het ook nog lang..immigratie dienst houdt van zeiken. en toen eindelijk naar buiten.

Ennn wat bleek......MN MAMA!!! + taxichauffeur stonden op mij te wachten.. ik was echt zooooooooooooo blij.. had mn moeder al voor dik 3 bijna 4 maanden niet gezien.. duss dat was een hele verrassing.
Hop met de taxi naar de ashram.. ontzettend veel gekletst onderweg.. maar een beetje verhaal..wantt het is veeeelste veel:P

Op de ashram aan gekomen.. Sri Vasudeva stond al bij de poort, was super goed om hem weer te zien. Alle andere mensen begroet en ontmoet en toen was het al weer ongeveer etenstijd..En wat is het eten hier heeeeeeerlijk GEZOND!! enn dat mag ook wel na 7 weken, gefrituurde zooi en ontzettend veel koekjes en dulces eten. Wordt afkicken hier:P

T weer is hier heerlijk heet.. rond de 32 graden.. ff wat anders:P
Deze week is het werk wat ik hier moet doen nog een beetje rustig.. maar na de week.. wordt het een strafkamp vergeleken met Cuba:P haha..Maar ik heb hier zelf voor gekozen.. enn ik zie er ook helemaal niet tegenop.. .dus dat is goed;)

Enn een heeeeeeel erg groot voordeel hier.. Internet is GRATIS en SNEL!!! yessss.. dr zijn hier genoeg mensen met laptop (draadloos internet) enn dr zijn ook een paar publieke pc's waar iedereen gebruik van kan maken.
Chilllll.. ff wat anders dan 7,50 betalen voor een uurtje internet is een hotel!!

Vandaag nog ff een vrij dagje.. maar morgen kan het beginnen..
Ohjaa de uren hier.. opstaan om half 5 s ochtends... enn naar bed rond 9 uur..alsof we de tijd een beetje verschoven hebben. Ik heb al yogalessen enzoo gehad vandaag.. enn ik hoorde dat er in het weekend een yoga les is van iemand die je echt afstraft. Kan ik iig dat buikje vol frituurvet en dulces dr af trainen:P

XXXXKusssssss Inge

  • 25 Januari 2010 - 16:07

    Lieke:

    Gelukkig ben je heel en al in Trinidad aangekomen. Het is vast wel even wennen. Zit je in een klein stadje of is het een gehucht daarzo!
    Wat fijn voor je dat je je mama weer hebt gezien!:-)
    Jullie zullen vast elkaar veel te vertellen hebben!
    Wat heerlijk dat het daarzo 32 c is ! Kan je nog bruiner worden!:-) Of is zonnen er niet bij?

    Maar wat doe je daar nou precies? (behalve je buikje aftrainen met yoga:P)

    Hier is er weer sneeuw gevallen!!:O Nou een heel mini klein laagje maar het is weer een beetje wit.

    Ik ben nu lekkr druk met school. Oja ik krijg deze week mijn laptop!:D er zit een webcam op dus als jij ook iets in die richting hebt dan kunnen we n xtje ff praten!

    Hoeveel is eigenlijk het tijdverschil met hier? 5 uur of zo?

    Liefs van die Lange!!(L)

  • 25 Januari 2010 - 19:21

    Doortje:

    lieve inge en Vonnie, wat zullen jullie het fijn vinden weer even zo dicht bij elkaar.kus doortje

  • 25 Januari 2010 - 20:24

    Femke:

    zo'n kamp is inderdaad wat anders al de hele tijd uitgaan, maar afwisseling is ook lekker,je hebt in ieder geval niet te klagen over het weer!!!!
    kus femke

  • 26 Januari 2010 - 17:31

    Ingee:

    Femmm.. tis geen kamp:Phaha

  • 26 Januari 2010 - 18:28

    Kim:

    Haha ik heb ze allemaal gelezen hoor;) en wil echt nog veel meer verhalen horen! Het klinkt in ieder geval superleuk!
    nog veel plezier! kus

  • 27 Januari 2010 - 18:16

    Madelon:

    leuk man, haha dat zal wel even wennen worden!
    Hier word het alleen maar kouder en kouder.
    er komt waarschijnlijk weer veel sneeuw en afgelopen nacht was het -16 :O ...

  • 28 Januari 2010 - 17:50

    Inge Anema:

    Aaahh arme vrieden in NL, die kouuuu.. kheb echt medelijden met jullie:Phaha.

  • 30 Januari 2010 - 18:36

    Lieke:

    ja zeg dat wel!!

    Brrrrrr straks komt er weer een sneeuw bui!!:O

    En ik en miranda moeten nog met de trein naar Zwolle (anne). Hopelijk reiden die dingen nog!

    Daar heb jij gelukkig geen last van! Mazzelaar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Trinidad en Tobago, Port of Spain

The Caribbean Baby!!

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2010

Triniiii

22 Januari 2010

Countdown

13 Januari 2010

Opnieuw berichtje vanuit Cuba

05 Januari 2010

Eindelijk een bericht op mn blog!!!

14 November 2009

Daagjes aan t aftellen
Inge

Actief sinds 11 Nov. 2009
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 17809

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 27 April 2010

Triniiii!!!

06 December 2009 - 25 Januari 2010

The Caribbean Baby!!

Landen bezocht: