Countdown - Reisverslag uit La Habana, Cuba van Inge Anema - WaarBenJij.nu Countdown - Reisverslag uit La Habana, Cuba van Inge Anema - WaarBenJij.nu

Countdown

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

22 Januari 2010 | Cuba, La Habana

¡¡Hola guapos!!,


Waarschijnlijk mijn laatste bericht hier vanuit Cuba. Zondag ochtend vroeg zal ik om 4uur snachts op moeten staan om om 5 uur een taxi te pakken naar el aeropuerto. Mn vlucht gaat om 8 uur.


Duss ff een verslagje van de laatste week(en).

Gelukkig is het weer hier weer helemaal omgeslagen. Mas o menos 25/28 grados hiero. Heerlijk, de kleur die ik verloren was gedurende het koude en slechte weer, heb ik natuurlijk weer dubbel ingehaald. Je zou bijna denken dat ik een cubaanse was.. afgezien dan van het blonde haar en blauwe ogen.


Vorige week en deze week ook weer naar het acuario geweest. Deze x zeeleeuwen show gezien.. ook nog een kusje gekregen en daarna een openlucht dolfijnen show.

Was weer leuk!! ´Heel handig om de mensen die daar werken te kennen, kun je voor noppes naar binnen.


Eindelijk in deze 7 weken, is mij dan toch iets minder leuks overkomen.

Vrijdag ging ik naar t strand, eerst ff Habana Vieja in om inkoopjes te doen in grote winkel straat Obispo en de feria die daaraan ligt.

Terwijl ik daar liep, ontmoette ik een één of andere gozer, die net terug was gekeerd vanuit Europa, een cubaan, dus het is al heel bijzonder dat hij het land uit kan komen. Maar hij bleek een profesor de salsa y percussión te zijn, dus dan met speciaal toegangsbewijs kunnen sommige mensen hier toch de kans krijgen om t land uit te komen.

Maar okey.. wij gezellig kletsen, enn hij leek echt een goeie gozer, hij liet me zn bewijzen zien, paspoort en alles.. want anders zou ik hem natuurlijk niet geloven.. Ik bedoel bijna elke cubaan hier zegt dat hij muziekant of salsa leraar is.. enn dat hij connecties in Europa heeft.. wat de meeste hier niet hebben.

Maar op een gegeven moment gingen we naar t strand, want ik had daar met wat vrienden afgesproken.. enn hij was t ook al van plan.. (claro!!) Enn in de bus enn op t strand, begon hij steeds irritanter te worden.... aaahh un beso por favor.. porque no?? irritant.. enn ik de hele tijd no, no quiero.. blablabla.. Op een gegeven moment heb ik hem een beetje boos gemaakt enn ging hij dr vandaar.. hehe..

Maar toen kwam ik dr achter dat ik geld miste enn hij was eigelijk de enige die het gedaan kon hebben. 10 eurie enn verder 30 CUC..(20 eurie dr bij dus )heeeeeel fijn.. lul.

Ik denk niet dat hij me beroofde omdat hij geen geld had ofzoo.. want dat zat echt helemaal goed bij hem.. maar meer omdat ik hem niet wilde ofzoo.. tsssss je kan echt niet elke toerist krijgen.. wat denkt tie wel.

Tis zoo jammer dat je niet zomaar mensen kunt vertrouwen hier.. Gelukkig zijn dr ook een heleboel echt goede mensen..


Njaa dat duss.. Enn dat in 7 weken tijd.. verder echt niets vervelends meegemaakt..!!


Vnaaf en morge lekker stappen met cubaanse vrienden.. haha goede cubanen deze keer..Heb dr zin in.;)


MAar dus zondag vroeg op, 8 uur vlucht, 3 uurtjes vliegen naar Panama, 2 uur wachten op vliegveld.. dan 3uur vliegen naar Port of Spain, Trinidad!!.

Kheb mn vlucht al hervestigd en informatie voor vervoer in Trinidad al binnen.. NO QUIERO IRME!!! nog niet.. haha.. maar wel ontzettend veel zin in Trinidad.



XXXCiaoo, muchos besitos!!! Inge

  • 22 Januari 2010 - 23:22

    Anniepannie:

    Hihi leuk om weer te lezen.
    Vond het ook heel leuk om woensdag met je te kletsen ;)
    Love ya!

  • 23 Januari 2010 - 10:04

    Suzanne:

    heej ingie pingie,,

    wat ik me nou afvraag he, van wie had je dat kusje gekregen? (A):P
    t klinkt allemaal echt super daar!

    xxx
    je nichtje

  • 23 Januari 2010 - 11:19

    Madelon:

    fijn dat dit pas de eerste tegenvaller is zeg! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cuba, La Habana

The Caribbean Baby!!

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2010

Triniiii

22 Januari 2010

Countdown

13 Januari 2010

Opnieuw berichtje vanuit Cuba

05 Januari 2010

Eindelijk een bericht op mn blog!!!

14 November 2009

Daagjes aan t aftellen
Inge

Actief sinds 11 Nov. 2009
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 17806

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 27 April 2010

Triniiii!!!

06 December 2009 - 25 Januari 2010

The Caribbean Baby!!

Landen bezocht: