Valentine special - Reisverslag uit Port of Spain, Trinidad en Tobago van Inge Anema - WaarBenJij.nu Valentine special - Reisverslag uit Port of Spain, Trinidad en Tobago van Inge Anema - WaarBenJij.nu

Valentine special

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

11 Februari 2010 | Trinidad en Tobago, Port of Spain

Namaskar,

(2de x.. ik had een superrr langg verhaal geschreven toen ik ineens per ongeluk iets aan raakte waardoor alles ineens weg was!!!!!!)

Okeyyy,

Jahooorr zelf hier in Trinidad doen ze uitgebreid aan Valentijn.
Vorig weekend hadden we een erg busy weekend.
Het begon zaterdag avond met een satsang hier op de ashram..Dat is altijd iets speciaals.. iedereeen komt helemaal mooi opgemaakt en gekleed in indiase kleding.. Gelukkig zijn hier genoeg lieve mensen die mij van alles willen lenen.. dus ik kom niets te kort.
Was weer een leuk avond..
De volgende ochtend moesten we alleen 'way to early' op staan.. enn wel om half 4 s'ochtends omdat we elke eerste zondag van de maand naar Waterloo tempel gaan om de guru gita te zingen.. Het is een prachtige tempel aan zee.
Het was echt moooi en de sfeer was super.. maar het was best vermoeiend.

S'avonds hadden dan dus dat Valentijns concert. Het was een concert om geld in te zamelen voor Blue Star (onze organisatie hier).
We zouden er met een taxi busje heen gaan.. Maar natuurlijk vanwege de 'trini tijd' hier was het busje veel te laat.. gelukkig vanwege de trini tijd begon het concert ook te laat duss maakte het niet zo veel uit.
Nou vanaf het begin dat de presentator begon met spreken.. heb ik ongeveer de gehele avond in de slappe lach gelegen.. wat was hij SLECHT!!! zoooo slecht dat het echt hilaaaaaaaaaaarisch was. Samen met Marit probeerden we onze lach in te houden wat wel errrrrug moeilijk was.
Enn de presentator was niet de enige die daar voor zorgde.
Op het podium stond een 'band' opgesteld en achter het soundeffect apparaat zat een jongen die het blijkbaar ook heeel grappig vond.. de hele tijd probeerde hij zijn lachen in te houden vanachter het cd hoesje wat hij voor zn gezicht hield.. Dat kán toch niet!!!! haha.. maar dus grappig genoeg om nog steeds niet uit de slappe lach te kunnen komen.
Maar dit was niet het enige wat daar voor zorgde. Er waren een stel artiesten die wat nummers zongen..Één daarvan, zat er zoo ongelovelijk naast dat ik bijna onder mn stoel kroop om niet te laten merken dat ik hem dus eigenlijk kei hard uitlachte..hij liep gewoon eeen aantal seconden voor op de muziek.. komop zeg je bent een artiest!!!gelukkig kwam hij er na het refrein achter enn stond hij niet het hele nr voor lul.
Toen kondigde de presentator een latin koppel aan die een dans zouden doen..Yessss!! latin dance.. love it!!.. maar ja toen ze al begonnen zakte ik al weer onder uit in mn stoel.. Ze dansten een één of andere uberrr slome rumba.. enn zelfs toen kon de vrouw bijna haar evenwicht niet houden.. booooooooooooooring..!!
Njaa zo ging het nog wel eventjes door..gelukkig was er wel één zanger die ook nog werkelijk goed kon zingen.. het hoogtepunt kon ik wel zeggen. Halverwege het concert was er een pauze (eten!!!!) en voordat het weer begon sneakten we er tussen uit. Het was mooi geweest.. hoewel ik voor nog meer training van mn lach en buikspieren best nog wel langer had willen blijven.

Dit weekend is ook alweer geen normaal weekend.. We hebben de hele weeek geoefend voor de
Maha Shirvratri. Dat betekend morgen (vrijdag) vanaf 9 uur s'avonds de gehele nacht tot een uur of 6 zingen/chanting. Dus eigenlijk een hele nacht stappen alleen op een ietss andere manier en met een wat andere instelling. Er zal een hele sterke energie hangen waardoor het mogelijk ik de hele nacht door te gaan.. Ik ben heel erg benieuwd.. heb dr ook zin in..
Woensdag ben ik naar GulfCity geweest een groot shopping center om wat Indiase kleding aan te schaffen. Geslaagd! dus ik heb in ieder geval wat speciaals om te dragen. Ookal kan ik van iedereen wel wat lenen, tis toch leuk om ook zelf wat te hebben.

Nou dit was het wel weer voor nu... verslag van Maha Shirvratri komt later..of niet :P


XXXLiiiefs Inge (L)

  • 12 Februari 2010 - 13:31

    Mam:

    Hou op Inge, ik sta hier weer helemaal me rot te lachen. Ik krijg er weer buikpijn van. Ook voel ik nog de kramp in mijn kaken.
    liefs Mam

  • 13 Februari 2010 - 14:27

    Femke:

    klinkt als een concert die je niet wou missen, maar wel leuk dat je het zo naar je zin hebt!
    kus femke

  • 13 Februari 2010 - 15:11

    Arnout:

    Hey Inge,

    Vrolijke bedoeling bij dat concert!!
    Ashram, satsang, seva, je bent wel op een andere toer dan in Cuba ;)
    Doet me denken aan India, daar ben ik vele jaren terug, twee weken in een ashram geweest. Een hele ervaring!
    Veel plezier verder, ik ben nog even een weekje naar Gran Canaria :D

    Xx Arnout

  • 15 Februari 2010 - 18:54

    Doortje:

    wat ben je toch een heerlijke meid, zo vol plezier en levenslust, het maakt niet uit of je in een geweldige bar bent in cuba of in een meditatietempel aan zee je maakt gewoon alles helemaal mee van top tot teen.Ik lachte me rot over die optredens ik zag het helemaal voor me.Vooral als je zelf zo muzikaal bent, lig je helemaal plat van zulke acts en dan dat dansen.
    jammer dat ze daar niet het programma hebben ;so you think that you can dance?'
    De foto's zien er heerlijk uit, fijn dat je het leuk hebt.Hier is het ook geweldig vooral op het callunaplein kijk je je ogen uit naar al die kleuren en vrolijke mensen in zomerkleren.Of als je in albertheijn langs de lachende mango's loopt of zingende bananen, wel een beetje vals maar oke.Nee het is hier zooo leuk.Nou geniet er nog volop van, kus Sri van me op zijn mooie mond, tongzoen mag ook.
    dag vrolijke henkie, doortje

  • 16 Februari 2010 - 15:59

    Madelon:

    haha geweldig zie het al helemaal voor me,
    fijn dat je het in trinidad ook zo leuk hebt! haha die reactie van doortje geweldig

  • 19 Februari 2010 - 19:31

    Lieve Pinkiji:

    He wat een heerlijke, eerlijke verhalen schrijf je toch! Elke keer weer verassend, maar altijd met een toon die me opvrolijkt. Niet dat ik niet vrolijk ben of opgevrolijkt hoeft te worden, het is gewoon een toefje extra op de slagroom zegmaar. Dikke hug en geef mijn ventje er ook een! Radha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Trinidad en Tobago, Port of Spain

Triniiii!!!

Recente Reisverslagen:

18 April 2010

1 week left!!!

30 Maart 2010

40-days started!!

19 Maart 2010

Tripje naar Chaguanas

06 Maart 2010

Hoe het leven hier lekker zn gangetje gaat!

19 Februari 2010

Time really flies!
Inge

Actief sinds 11 Nov. 2009
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 17817

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 27 April 2010

Triniiii!!!

06 December 2009 - 25 Januari 2010

The Caribbean Baby!!

Landen bezocht: