Life@the Ashram - Reisverslag uit Port of Spain, Trinidad en Tobago van Inge Anema - WaarBenJij.nu Life@the Ashram - Reisverslag uit Port of Spain, Trinidad en Tobago van Inge Anema - WaarBenJij.nu

Life@the Ashram

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

30 Januari 2010 | Trinidad en Tobago, Port of Spain

Namaskar!

Hier dan mijn 2de berichtje hier vanuit Trinidad.
Tot nu toe heb ik het hier ontzettend naar mn zin. Het is echt totaal anders dan ik 7 geweldige weken gewend was.. maar het is ook goed.
Er is hier een strakke discipline waar je je aan behoord te houden.. dus optijd opstaan, aanwezig zijn bij de guru gita, meditatie en natuurlijk je seva doen.. wat mij gek genoeg helemaal niet tegenvalt. Zou je niet van me denken.. maar natuurlijk is het hier helemaal anders. Alle mensen hier zijn zo aardig en lief en er hangt natuurlijk een hele goede, energie volle sfeer hier.

Gisteren hebben we dan toch een uitstapje gemaakt.. namelijk naar MARACAS BEACH, heeeeeerlijk naar t strand.. de route gaat eerst overr de highway, waar zoveel grote interessante billboards hangen dat dat niet eens verveelt.. laterr om bij maracas beach te komen moesten we een hele grote berg over.. duss haarspeltbochten door ontzettend mooi gebied. Je kon de kust en de oceaan vanaf de berg al zien.. superrr.. op een gegeven moment kwamen we bij een parkeerplek in de berg waar een vrouwtje met een grote snoepkraam stond.. kwam dat ff goed uit!!
Wij kopen en kopen..enn ik kreeg ook nog iets wat tamarinde ofzo heette.. enn ik ging het proeven.. Het was echt 1 grote klomp met pure suiker.. enn het zou Trinidad niet zijn als er geen hete peper in verwerkt was.. enn ja hoor.. een klein beetje peper zei ze.. t snoepje brandde bijna mn bek uit!!!
De rest van wat ik gekocht had was gelukkig niet scherp gekruid.. maar 1 grote suiker massa.. wat op een een pinda koek achtig iets leek.. bleek een grote klont klinkklare suiker te zijn met een paar pinda's.. niet te geloven.. alleen maar suikerr.. zelfs voor mij was het een beetje te veel van het goede..

We vervolgden onze reis naar t strand.. enn kwamen uiteindelijk uit bij Maracas beach.. groot mooi strand met aan weerszijden bergen.. ook weer heel anders dan in Cuba. De golven waren reusachtig enn daar heb ik me dan ook goed mee vermaakt.. heeeeerlijk dagje was het.. jammer genoeg was het weer iets minder.. het regende nog een paar x.. maar omdat het tropische regenbuitjes waren.. was het niet zo erg.. het was nog steeds heel erg warm buiten.

Na dit heerlijk dagje keerden we weer terug naar de Ashram.

Vanavond gaan we dr ook weer op uit.. nu naar een bijzondere tempel om daar de satsang te zingen.. ik ben benieuwd!!

XXXLiiiiefs Inge

  • 30 Januari 2010 - 18:33

    Lieke:

    Nou als je weer in NL bent snel even langs de tandarts als ik jou was:P

    Liefs

  • 31 Januari 2010 - 16:50

    Anniepannie:

    olde snoeperd!

  • 31 Januari 2010 - 18:26

    Femke:

    dat klinkt heel wat anders dan je avondturen op cuba! Maar niet minder zoet!

    kus

  • 01 Februari 2010 - 04:59

    Marike:

    Heeey lieve ing!
    wat leuk om je berichtje te lezen! ik hoop echt dat je het super naar je zin hebt! daar in trini, hier in india is het ook helemaal geweldig!
    al heel veel meegemaakt! ik hoop je echt weer snel weer te zien!!!!
    liefs Marike

    en kijk ook even op je mail ;)

  • 03 Februari 2010 - 10:46

    Oma Ank:

    Hoi Inge,
    Heerlijk zo'n dagje genieten. Hier koud en glad.
    Leuke foto's. kan me voorstellen dat trinidad heel wat anders is als Cuba.
    Zo ervaar je van alles wat. Veel groeten van hier en een knuf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Trinidad en Tobago, Port of Spain

Triniiii!!!

Recente Reisverslagen:

18 April 2010

1 week left!!!

30 Maart 2010

40-days started!!

19 Maart 2010

Tripje naar Chaguanas

06 Maart 2010

Hoe het leven hier lekker zn gangetje gaat!

19 Februari 2010

Time really flies!
Inge

Actief sinds 11 Nov. 2009
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 17815

Voorgaande reizen:

25 Januari 2010 - 27 April 2010

Triniiii!!!

06 December 2009 - 25 Januari 2010

The Caribbean Baby!!

Landen bezocht: